poniedziałek, 21 lutego 2011

Urodziny w Mexicanie!! Super!!

Muszę powiedzieć, że 2011 jak na razie obfituje w imprezy czy też mniejsze spotkania towarzyskie. Mam na dysku zdjęcia z dwóch niepublikowanych na blogu, a tymczasem pojawiły się kolejne - z moich urodzin. Ale to okazja do świętowania jest niezaprzeczalna

W zeszłym roku nie obchodziłam urodzin w żaden sposób, tak więc w tym postanowiłam zrobić coś naprawdę fajnego. Moim ulubionym miejscem w Poznaniu jest The Mexican, o czym nieraz pisałam. Zależało mi, żeby wszyscy dobrze się bawili, a w związku z tym, że nie mam zwartej paczki przyjaciół, raczej znajomych z różnych środowisk, dlatego dobór gości musiał być przemyślany. 

Wiem, że i tak nie znacie nikogo o kim mówię, jednak blog to dla MNIE pamiętnik, więc napiszę kto był:
1. Hania (z chłopakiem) i Ala o których już nieraz pisałam.
2. Agnieszka, wraz z którą ja i Han byłyśmy na cudownych wakacjach w Karkonoszach (tu wspomnienie)
3. Karol - kumpel z którym znam się od lat z osiedla
4. Kaja, którą poznałam jak została dziewczyną Karola. Tu był drobny dylemat, bo oni już parą nie są, ale trzeba się umieć zachować z klasą do byłego swego, prawda?
5. Jadzia - ulubiona koleżanka ze studiów

Jak widzicie towarzystwo mieszane, ale i tak było świetnie! Wiadomo, że nie o to przede wszystkim chodzi, jednak prezenty są nieodłącznym i zajebiście miłym elementem urodzin. Muszę powiedzieć, że wszyscy trafili w mój gust wręcz idealnie, co jest dość rzadkie. Mało to razy dostawaliście kompletnie nietrafione prezenty?? Dostałam:
1. od Alicji dwie pary kolczyków, dwie bransoletki (które od razu założyłam i mam je na zdjęciach) i słoiczek z własnoręcznie pieczonymi ciasteczkami - gwiazdkami (bo ja uwielbiam gwiazdki) 
2. od Han i Agi kolaż w ramce ze zdjęć z naszego wspólnego, ww wyjazdu w góry
3. od Karoliny kocyk w czaszeczki i inne motywy haha to mnie rozbawiło!!
4. od Jadzi książkę "Dzienniki Carrie" czym mnie bardzo zaskoczyła bo nie mówiłam jej że oglądałam i lubię SATC

Wybaczcie, musiałam się pochwalić, bo po prostu jestem zachwycona całym tym dniem, prezentami, gośćmi, jedzeniem, drinkami itd!!
Co do stroju to najciekawszym elementem jest spódniczka. Wysoki stan, dość nietypowe acid wash, obcisła - uwielbiam ją!! A dorwałam w sh za 5 zł! Co sądzicie? Reszta to czarne ciuchy, bo nie chciało mi się kombinować. JAK ZWYKLE "obudziłam się" godzinę przed wyjściem, kiedy trzeba było się umyć, pomalować, ubrać itd. stąd brak czasu na kontemplację szafy ;) Sweter pokazywałam wieeele razy, buty wciąż te same, pasek wolałabym czarny, ale nie mogłam na szybko nic znaleźć w szafie!!









P.S. Jeśli ktoś chciałby wiedzieć: to były moje 24 urodziny :)

11 komentarzy:

  1. O byłam w The Mexican we wtorek, uwielbiam Grande Margarita i to jak robią nam zdjęcia. I sernik podawany przez zorro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana wszystkiego dobrego :))
    jasne ,że blog jest pamiętnikiem ,więc pisz co i jak :))

    świetne miałaś te urodzinki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ mi smaka narobiłaś !!! kochana wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  4. no niby nie są te krótki włosy nudne, ale... niezawsze mam na nie pomysł, albo czas żeby coś kombinować.
    Przyznam szczerze, że moim ideałem w kwestii krótkich włosów też jest Rihanna. To w sumie od niej odpatrzyłam się z moją fryzurą. ;P
    najlepsze w tym wszystkim jest to, że za tymi jej wszystkimi fryzurkami stoją profesjonaliści, a ja sama sobie średnio z tym radzę hahaha.


    u mnie w tym roku też same party na okrągło, omg. ;| xDD


    Twoja spódnica jest rewelacyjna. bardzo mi się podoba, :))

    wszystkiego najpiękniejszego z okazji urodzin.! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. cute <3

    Come and check out my new Post about Fashionweek and Olivia Palermo !

    http://fashiongirl-fashionstarlet.blogspot.com/

    Follow if you like, I'd be happy ! ;)

    Fashiongirl <3

    OdpowiedzUsuń
  6. looks like a lot of fun and yammie food (:

    xx, nati&tany

    http://whoop-itup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś piękna:) nie mogę oczu od Ciebie oderwać:) i bardzo młodo wyglądasz. nie będę się tu bardziej na Twój temat rozpływać bo w końcu jestem dziewczyną hetero;)
    patrycja

    OdpowiedzUsuń
  8. pamiętnik otwarty :-) fajnie sie go czyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spóźnione, ale szczere życzenia! Niech Cię spotka wszystko, co najlepsze :)
    Pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz:)

Jeśli jesteś anonimowy - podpisz się!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...