niedziela, 12 czerwca 2011

Sukienkowy czerwiec cz. 3 - Cudowny, boski tygrys!

Skoro modne są fluo kolory, postawiłam dziś na pomarańcz. Ale tylko jeśli chodzi o tło, pomarańczowa fluo koszulka w panterkę czeka zaś w domu, aby kiedyś pojawić się na blogu. Skoro mowa o zwierzętach, zwróćcie uwagę, na ten boski naszyjnik. Jest tak piękny, że aż nie mogę uwierzyć, że udało mi się go dorwać za całe 20 zł, zupełnie przypadkiem (szukałam prezentu dla koleżanki). Zaległy prezent urodzinowy w postaci butów miał dziś swoją premierę na mieście. Niestety okazało się, że wbrew pozorom, nie są one wygodne. Przykro mi, gdyż są strasznie słodkie i śliczne. Sukienkę pokazywałam już TU i TU, natomiast kamizelkę TUTAJ. Jak wspominałam, polubiłam różne upięcia włosów, i choć dzisiejsze jest wręcz namiastką takowego, to jednak wolę to niż rozpuszczone włosy. Tuż po zdjęciach pobiegłam na spotkanie w pubie z przyjaciółmi, które było niesamowicie udane! Już za tydzień bal absolutoryjny, nie mogę się doczekać!!








Sukienka - Atmosphere, sh
Kamizelka - Atmosphere, sh
Buty - Deichmann
Naszyjnik - sklepik w Tesco na Opieńskiego
Torebka - Dunnes, sh

16 komentarzy:

  1. Ten naszyjnik jest mega! I to serio za 20 PLN? Kurcze, ale okazję chwyciłaś kochana... :))

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze Ci w czerni:D ładnie się prezentujesz:) buziaki !;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko swietne...ladnie Ci w czerni...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. W czerni Ci dużo lepiej, taka wyrazista jesteś :)
    Podoba mi się połączenie sukienki z kamizelką.
    Podobają mi się też buty, ale osobno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naszyjnik wymiata, a mała czarna- super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyżby to była okolica Plazy w Poznaniu ? ;) Naszyjnik genialny ! :)

    Fajny blog - poobserwujemy się nawzajem ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie, dziewczęco wyglądasz :)
    no i Pestka z tle :)) ach tęskni mi się za Poznaniem strasznie..

    OdpowiedzUsuń
  8. ta sukienka świetnie podkreśla Twoją figurę : )

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej, ślicznie Ci w czerni! + jestem zakochana w tej fryzurze! :o ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje stroje są bardzo przeciętne, nie inspirujesz i nie wnosisz nic nowego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wszystkie komentarze!

    Anonimowy: nie szkodzi, zupełnie nie jest moimi celem inspirowanie kogoś czy wstrząsanie światem mody, nie po to jest ten blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetny pomysł połączenia kiecki z kamizelką... Chyba wypróbuję :)
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz:)

Jeśli jesteś anonimowy - podpisz się!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...