czwartek, 30 czerwca 2011

Sukienkowy czerwiec cz. 6 - Białe, falbaniaste cudo


Dziś cały dzień pada, pada i pada. A pomyśleć, że wczoraj było tak cudownie! Wykorzystałam okazję i poszłam na wieczorny spacer (odkryliśmy bardzo sympatyczny skwerek) poprzedzony wielkimi lodami ze śmietaną i bakaliami mmm pycha! Jak ja kocham lato, ciepłe dni, pyszne, świeże owoce, lody, zmrożoną zieloną herbatę, kwiaty! Kocham poranki i wieczory, zapach jaki się wtedy unosi jest niesamowity. Napawam się każdą chwilą! Nawet dziś po deszczu, który mnie nie cieszy, powietrze pachnie fantastycznie. 

W małej przerwie ulewy wybrałam się do second handu na przecenę. Za buty, spódnicę i 2 bluzki zapłaciłam 13 zł. W drodze do sklepu zastał mnie znów deszcz, ale warto było zmoknąć. Z resztą letni deszcz to nawet przyjemny bywa.

Sukienkę pokazywałam wam już rok temu, w tym poście. Jednak od tego czasu bardzo wiele się zmieniło. Mój tzw. gust, jakość zdjęć, moje podejście do paru spraw. Obecnie jestem zafascynowana kobiecością, kwiatami, romantycznymi sukienkami, falbankami, koronkami, jasnymi, nasyconymi jak również pastelowymi kolorami. Nawet odrobinę zaczął mi się podobać styl retro, o co siebie nie podejrzewałam. Nie wiem skąd te zmiany, ale jak najbardziej jestem zadowolona:) 

Parę osób pisało mi, że nie najlepiej wyglądam w jasnych kolorach, że wszystko się zlewa, że robię się blada. Wydaje mi się, że makijaż, jaki ostatnio uwielbiam załatwia sprawę. Czy Wy też tak sądzicie? Nie chciałabym rezygnować z jasnych kolorów, bieli...

Mam nadzieję, że dzisiejszy post przypadnie wam do gustu. Pozdrawiam serdecznie wszystkich :) 






 Sukienka - Atmosphere (sh)
Torebka - sh
Pasek - sh
Buty - Deichmann
Bransoleta - prezent od Alicji (o TU dostałam)
Perełki - Tesco
Kokardka we włosach - chyba Terranova

20 komentarzy:

  1. Białe sukienki to coś co uwielbiam w lecie! Pozdrawiam:)



    mankiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko ok, jak zawsze buziak przepiękna, ale ja zdjęłabym chyba pasek, ja wiem, ze komponuje sie z pomadką, ale szczególnie latem taki pasek grzeje, jest już trochę niemodne noszenie pod biustem i myślę, że w ogóle byłoby lepeij bez. Zmieniłabym też buciki. Cała reszta super, ale Twoja twarz olśniewająca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, mam taką samą tylko żółtą :D Też sh.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy, dziękuję za miłe słowa, ale... jak to niemodne?? Z resztą mi się tak podoba i już. A jakie buty byś założyła? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zlewa się, nie słuchaj innych tylko chodź w tym w czym czujesz się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka, ale zmieniłabym pasek na coś bardziej naturalnego chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie i buzia taka radosna.

    OdpowiedzUsuń
  8. oj rzeczywiście cudo :) uroczo wyglądasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak styliści twierdzą, że teraz paski tylko na biodrach, a nie pod biustem, ale jeśli tak Ci się podoba i tak lubisz to nie ma co się sugerować. A buciki nawet te pomarańczowe, ale wiadomo nie z tym paskiem, albo takie kiedyś szare pokazywałaś czółenka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy, dzięki za radę:) Nie lubię paska na biodrach, to skraca nogi i nie podkreśla tego co mam najlepsze czyli talii

    OdpowiedzUsuń
  11. You look gorgeous! I love your hair- it's so pretty!

    OdpowiedzUsuń
  12. czerwona pomadka została chyba stworzona dla Ciebie! ślicznie wyglądasz! wydaje mi się, że makijażem ożywiłaś całość (tak jak chciałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny zestaw, sukienka na lato idealna i pasek i usta jak najbardziej ożywiają cały strój.
    Do tego Twój promienny jak zawsze uśmiech. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. w białym Ci super,we wszystkim zreztą,jak się jest urodziwą osobą,to wszystko pasuje :) a kto zazdrści to potem krytykuję :)

    pytasz czy u mnie Ok,powiem Ci,że nie,schudłam tylko z czego akurat się cieszę,a reszta do d...

    http://gosinychciuchwkilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz, uśmiech cudowny,pasek pod biustem jest O.K. trzeba słuchac mądrych stylistów a mądry stylista powie Ci żebyś nosiła tak , jak pasuje do Twojej sylwetki a nie jak jest modnie. Do czerwonej pomatki jesteś stworzona..pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna ta sukienka, wgl uroczo wygladasz;)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna stylizacja !!!
    te usta pasują Ci idealnie !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka <33

    mimundoOo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz:)

Jeśli jesteś anonimowy - podpisz się!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...