piątek, 8 lipca 2011

Kwiecisty gorsecik

Cieszę się niezmiernie, że poprzedni mój post (o second handach) został tak dobrze przyjęty! Miło mi, że treść jest dla was ciekawa i podobają się wam moje zdobycze! :*

Właśnie wróciłam po dwudniowej wizycie u siostry. Jestem wykończona, wszystko mnie boli od skakania na trampolinie i grania w badmintona z Rysiem i Helenką. Trójka dzieci jest bardzo absorbująca i nie miałam wiele okazji do rozmowy z siostrą, ale nie było źle. Najgorsze jest to, że ona mieszka pod lasem, trawy tam co nie miara i po prostu umieram przez alergię!! Tzn. teraz już lepiej, ale u niej psikałam bez przerwy, z nosa leciało, a oczy szczypią mnie do teraz :( 

Miałam straszną ochotę założyć tą kwiecistą bluzkę z poprzedniego posta. Okazało się, że moje brzoskwiniowe buty, miętowe spinki i czerwona pomadka idealnie do niej pasują. Gorzej z dobraniem spódnicy. Muszę jakąś kupić, bo z tą białą coś mi nie gra, nie jest to to, czego bym chciała! A co wy o tym sądzicie??




Zła jestem, bo w dość dużym pośpiechu się ubierałam i dopiero jak wyszłam z domu zauważyłam, że wystaje mi trochę stanik:( Nic nie poradzę, mam nauczkę na przyszłość! W ogóle bluzka okazała się dość niewygodna, podjeżdża wciąż do góry, bardzo szkoda. Ale i tak będę ją nosić, przeurocza jest!

Mama zrobiła mi ogromną przyjemność i ugotowała dla mnie zupę jagodową. Podawana jest oczywiście na zimno z ugotowaną na dość sztywno kaszką manną, pokrojoną w kostkę. PYCHA! Smak dzieciństwa! Taką samą będę robić moim dzieciom i wnukom:)

Kwiecisty top - Atmosphere, sh
Spódnica - sh
Torebka - sh
Buty - H&M
Pierścionek motyl - New Yorker
Kwiaty we włosach - H&M

33 komentarze:

  1. prześliczny gorset jak i cała reszta!:)
    podoba mi się Twoja szminka!:)

    pozdrawiam,
    www.a-paaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko świetnie ale super wyglądałby ten gorset do zwykłych dżinsów !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny ten gorsecik a spodnica jest tez bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz promiennie. :)

    Pozdrawiam,
    dominique-f.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wam:)
    Pocahontas - generalnie w pełni się zgadzam, ale z drugiej strony top jest dość krótki, a ja wolę do dżinsów zakładać dłuższe rzeczy ze względu na grube nogi:) Popróbuję w każdym razie

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci, że ten top wygląda rewelacyjnie. Jest bardzo kobiecy i mimo, ze nie wygodny masz go nosić! :)

    A co do zupy - nigdy takiej nie jadłam, u mnie w domu nie jest to znane, ale bardzo mnie zaciekawiła i być może zrobię sobie taką. Jak możesz powiedz jak się to robi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorsecik jest piekny! Kurcze, chcialabym taki do mojej czarnej spodnicy na talie *____*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest ten gorse i jak zawsze jestem zachwycona i jestem fanką od pasa w górę. Powiedzmy, ze spódnica nie jest zła, ale z dżinsami zwykłymi pasowała by lepiej, albo z kontrastową czarną ołówkową kiecką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wszystkim:) Przepis na zupę podam niebawem!

    Anonimowy 6:43, dziękuję za opinię! Jeśli chodzi o dżinsy, już się wypowiedziałam, że faktycznie gorset może wyglądać z nimi dobrze w teorii, ale niekoniecznie z moimi nogami, bo jest krótki. Z czarną, ołówkową kiecką z pewnością także dobrze by wyglądał (np. z czerwoną też!). Problem w tym, że nie mam takiej, co z resztą pisałam w treści posta - że nie mam z czym nosić tej bluzki i muszę coś dokupić:) Wezmę twą radę pod rozwagę:))

    OdpowiedzUsuń
  10. bluzka jest śliczna, świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz absolutnie wspaniale!!!
    Retro pin-up jest ZDECYDOWANIE dla Ciebie:)
    Idealnie!

    m.

    OdpowiedzUsuń
  12. gorset po prostu boski!!! spódnica rzeczywiście tu nie pasuje jest zbyt sportowa jak u mnie portki do żakietu :) myślałam o rurkach ale to wersja dla bardzo szczupłych, a może ołówkowa spódnica ale nie czarna tylko w jednym z kolorów który jest na gorsecie? spinki myślę już są zbędne i czarna torebka też do wymiany.
    P.S mam pytanie :) zawsze byłaś blondynką? jakoś ten kolor włosów zupełnie mi do ciebie nie pasuje wyglądasz zbyt słodko jak cukierek, a aniołkiem to ty chyba nie jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne buty! A co do bluzki gorsetowej to lepiej by na Tobie wyglądała taka z dopasowanym dołem bez tej baskinki czyli falbany bo ona tylko dodaje Ci niepotrzebnych centymetrów w biodrach.Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga o modzie http://stillady.blogspot.com -otwarcie już 1 sierpnia!

    OdpowiedzUsuń
  14. mm zupa wygląda smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie uroczo!
    gosia
    http://gosinychciuchwkilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. aaa! cudny gorset i śliczny kolor kwiatków do włosów! :))))

    http://roseole.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Love all the colors in this outfit and the sweetheart top is so lovely...

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczna bluzeczka!!! wyglądasz bardzo kobieco!
    ..i narobiłaś mi smaka na jagodową!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję za odwiedziny:) świetna bluzeczka i śliczny makijaż, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny gorset!

    zapraszam www.magdarling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz i ta spódnica z bluzeczką wygląda całkiem fajnie. Spróbuj z granatową lub ciemno dżinsową :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny strój, spódnica nie wygląda najgorzej, choć tak na prawdę sądzę że wolałabyś żeby była bardziej ołówkowa, no i bez widocznego zamka z przodu i kieszeni. Ale sztuką jest stworzyć oryginalny zestaw z tego co masz, niż za każdym wyjściem lecieć do sklepu po nowy ciuch.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej! Bardzo chętnie odkupię od Ciebie ten Top. O ile się zgodzisz to proszę podaj mi jego wymiary oraz cenę za jaką jesteś w stanie mi go sprzedać :-)
    Pozostawiam kontakt do siebie.
    adamczak.n@gmail.com
    POZDRAWIAM
    NATALIA :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz:)

Jeśli jesteś anonimowy - podpisz się!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...