poniedziałek, 11 czerwca 2012

Kolejne wesele i sukienka w kwiaty

Cześć Kochani, wszyscy żyją Euro2012, ja też. Mam sporo zdjęć spod stadionu w Poznaniu, niedaleko którego mieszkam. Ale o tym będzie następnym razem!

Dziś chciałabym wam pokazać zdjęcia zrobione tuż przed wyjściem na długo oczekiwany ślub Hani i Adama. W mega pośpiechu się szykowałam, w mega pośpiechu robiłam zdjęcia (które niestety jakością i pięknem nie grzeszą, ale co ma być widać to widać) i o cudzie jakoś zdążyłam.

Już od dawna wiedziałam, że założę sukienkę kupioną na zeszłoroczny bal (KLIK). Tyle że wtedy miałam ogromny problem z butami, na ostatnią chwilę szukałam pasujących. Tym razem mi się poszczęściło i już od dobrych 2 miesięcy w szafie czekały sandałki zakupione spontanicznie w sh (były całkowicie nowe z metkami!!). Nie trudziłam się nad tym "ałtfitem" przyznam, oczywiste było, że założę do niego białą marynarkę, paznokcie pomaluję na czerwono, a we włosy wepnę dużo kwiatów. Oczywiste :]

Zdjęć od fotografa ze ślubu doczekam się pewnie za długi czas, ale póki co to musi wystarczyć. Wesele było sympatyczne i udane, jedynie ukochanego u boku brakło. 

Do usłyszenia! Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających :)


Poniższe zdjęcia zrobiłam zanim założyłam biżuterię, głupia ja:P Ale przynajmniej widać sukienkę w całej okazałości!

Sukienka - New Yorker
Buty - sh (Dunnes)
Marynarka - sh (Atmosphere)
Kwiaty - H&M
Torebka - sh (Dunnes)

15 komentarzy:

  1. też często na wesela wpinam kwiaty we włosach, dzięki temu nie wyglądam jak "pancia" ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ale delikatnie wyglądałas:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka, kwiaty <3, śliczne buty, szkoda że nie widać dokładnie ile tych kwiatów we włosach bo kolorki ciekawe:) bardzo fajny make up, od razu widać że jest niecodzienny:):) w pozytywnym znaczeniu oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaaaaaaa zakochałam się w tej sukience! i butach, cudowne, wspaniałe :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy zestawik! Ślicznie wyglądałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana,jeśli przezyję jutrzejszy wyjazd na mecz do stolicy ,to we wtorek jestem pod Twoim domem :))tak wygląda życie z fanem piłki noznej :)
    wyglądasz ślicznie w tym zestwie,kwiaty_ biel...czego chciec więcej

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog. W 100% popieram kreatywnych. Jeżeli masz ochotę obejrzeć coś z mody zapraszam do siebie
    BLOG O PROJEKTOWANIU itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. great i like it :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka a Ty taka wiosenna....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz, piękna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ola, Ola opal nogi :p I mówi to taki bladzioch jak ja :p
    A na poważnie - pięknie :) Ładnie wszystko dobrałaś, gra bardzo fajnie :) Tylko może ja bym dobrała jakąś kopertówkę skoro było to wyjście na ślub :)
    A reszta bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna sukienka :3


    http://fashionotheers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka jest prześliczna! :) Buty też bardzo ładne, miałaś szczęście, że znalazłaś takie w sh! :) Całość wygląda bardzo bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. prześlicznie po całości, ale już chyba najbardziej zazdroszczę butów:)J.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz:)

Jeśli jesteś anonimowy - podpisz się!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...