sobota, 18 sierpnia 2012

Turkusowa łączka i wiśniowy sad na głowie

Witajcie, jakież ja mam zaległości w blogowaniu! O ludzie! Wciąż sobie obiecuję, że wrócę do aktywności w sieci, bo naprawdę to lubię. Czuję, że w końcu teraz się uda. Miałam sporo wyjazdów, życie biegnie szybko i intensywnie, ale wygląda na to, że w najbliższym miesiącu się trochę uspokoi. Żeby była jasność, ani trochę nie narzekam! Wprost przeciwnie - bardzo lubię być aktywna, dzieje się sporo fajnych rzeczy i humor mi dopisuje. Mam mnóstwo planów na najbliższy czas - trzymajcie kciuki, by wszystko mi się udało!

A dzisiaj przychodzę do was ze zdjęciami z ubiegłego tygodnia. Śliczna pogoda, cudowne towarzystwo, relaks - czego chcieć więcej? :*

Wspominałam już parę razy, że mój obecnie ulubiony kolor to szeroko pojęty turkus (błękit, mięta, morski itd.). We własnej szafie odnalazłam sukienkę, która spełnia wszelkie wymogi: ma idealną kolorystykę, łączkę, kobiecy fason i nie jest za krótka. Miałam ją na sobie ostatni raz dokładnie rok temu, w TYM poście. O matko, sama jestem zszokowana, jak bardzo inaczej wtedy wyglądałam!!

Pewnie zdążyłyście się już przyzwyczaić do moich brązowych włosów. Blond, tak bardzo chwalony przez większość z was, jak również moich znajomych, niestety na razie odszedł w zapomnienie. Przyznaję jednak, że wyróżniał mnie z tłumu i był ciekawy. Brąz, który nosiłam w wersji ciemniejszej lub jaśniejszej od, chyba, października '11 był banalny i nudny. Miałam go po dziurki w nosie i postanowiłam zmienić kolor włosów ciekawszy, oryginalniejszy i bardziej do mnie pasujący. Postawiłam na wiśnię, jak wam się podoba? Choć tęsknię za blondem, muszę przyznać, że w tym kolorze czuję się super!

Pozdrawiam wszystkich serdecznie, życzę udanego weekendu (mój będzie pracowity) i do rychłego usłyszenia! :D


Sukienka - New Look (sh)
Sweterek - Atmosphere (sh)
Torebka - River Island (sh)
Buty - Atmosphere (sh)
Pierścień - New Yorker
Kwiaty we włosach - H&M

17 komentarzy:

  1. mój nowy kolor włosów.

    fajna, pozytywna stylizacja

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha. Szafa (własna) potrafi zadziwić, mimo, że i tak codziennie stajemy przed nią z tym samym pytaniem, 'co ja na siebie...". W tej sukience bardzo Ci do twarzy, a co do koloru włosów- choć jesteś piękna blondynką, ta wersja też jest bardzo miła dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna, letnia stylizacja, wyglądasz promiennie a włosy też mi się bardzo podobają...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze zdjęcia :)

    http://sufferignorance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle wyglądasz pięknie. :) Jednak będę się upierać,że o niebo lepiej Ci w blondzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor turkusowy jest cudowny ! :)
    zapraszamy do nas , buziaki :) :*
    http://our-fabulous-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem czemu, ale kocham Ciebie w kolorze blond;-))))

    OdpowiedzUsuń
  8. blond wygrywa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pięknie w nim wyglądałaś, nie chcesz do niego wrócić?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny nowy kolorek! Odżyłaś w nim:))

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna ta łączka, do tego ze sweterkiem tworzą taki uroczy duet

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ty zawsze zajebiście wyglądasz i wszystkie perełki z sh !!! :) Uwielbiam Cię ! Tylko te notki mogłyby być częstsze :(

    OdpowiedzUsuń
  12. oj tak wiśnia lepsza od brązu choć ja tam uważam, że ładnemu we wszystkim ładnie:) a nie myślałaś może o rudym? on na pewno by Cię wyróżniał:)

    OdpowiedzUsuń
  13. co za zmiany!!! :) Podoba się,ale jednak chyba bardziej Cię wolę w blond kolorku, choć może to kwestia przyzwyczajenia... Swoja drogą trzeba się umówić na kawkę!!! Odzywaj się Kochana!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz:)

Jeśli jesteś anonimowy - podpisz się!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...