sobota, 25 czerwca 2011

Miętowy kwiat, czerwona pomadka i motyl na dłoni

Znacie to, że jak człowiek musi koniecznie coś robić np. się uczyć, to nagle ma cały pokój do posprzątania lub... posta do wystawienia? Znacie!

Cały dzień pilnie pracuję, więc pozwoliłam sobie na małą odskocznię. Czwartek spędziłam we Wrześni z rodzicami, typowo rodzinny klimat, miła atmosfera, pyszne jedzenie, dawno nie widziane osoby. Jestem totalnie zakochana w czerwonej pomadce, którą kupiłam sobie specjalnie na bal. Ostatnio moją największą inspiracją w wielu, wielu, wieeeeeluu aspektach jest absolutnie prześliczna Ulrika - również w kwestii krwistych ust! I kwiatów we włosach (na zdjęciach ten sam miętowy, co na balu)! Podczas ostatnich zakupów natknęłam się na pierścień w kształcie motyla, zawrócił mi w głowie swą urodą, jak również ceną (coś koło 9zł). Pewnie jego jakość jest tak fantastyczna jak wszystkich cudeniek z sieciówek, ale co się nim nacieszę to moje. Fryzura jaką widzicie jest również moją ukochaną w ostatnich dniach. Planuję ją jeszcze podrasować i poeksperymentować, ale to przyjdzie z czasem.




Zamknęłam oczy zupełnie niechcący, ale ładne zdjęcie wyszło


To kot mojej cioci - czyż on nie jest fantastyczny?

Na koniec chciałam wam pokazać kilka miłych rzeczy. Po pierwsze mój kot Stinki wraz z bukietem, otrzymanym na balu. Co na niego spojrzę to wzruszam się na nowo! Po drugie moje śniadanko. Haha, śniadanko zwyczajne, bułka z dżemem, ale ten talerz! Widzieliście kiedyś słodszy? I kubek! Kocham otaczać się takimi pięknymi przedmiotami :)


Wracam do roboty, papa :)

Spódnica - F&F (sh)
Kamizelka - Atmosphere (sh)
Torebka - Atmosphere (sh)
Top - sh
Buty - H&M
Kolczyki - F&F
Pierścień - motyl - New Yorker
Pomadka - Rimmel Lasting Finish 170 Alarm

16 komentarzy:

  1. Uroczy motylek. ;)

    Ślicznie wyglądasz,w sumie jak zawsze,lubię twój styl. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa. A na taki blog aż chce się zaglądać wiesz? Dużo fajnych tekstów, fajna osóbka, fajne ciuchy :) Cieszę się, że moje rady coś Ci dają, jak kiedyś przegnę to daj znać ;)
    Ładnie wyglądasz, widzę, że bardzo polubiłaś tę kamizelkę? I się nie dziwię :)
    A kot świetny, oba :) Uwielbiam koty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierścionek jest świetny. :) generalnie cały zestaw wygląda na galowy. ale to nic, podoba mi się. fajnie też, że ubierasz się głównie w sh - to jest sztuka. :) poza tym niesamowicie pasuje Ci ten kolczyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great look dear!
    :X

    Follow my new blog:>
    http://therubberdoll.com/

    Kisses from pepa:X

    OdpowiedzUsuń
  5. ach ten kolor bucików! :)

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Superczadowa ta czerwona pomadka i pasuje do Ciebie:)Biżuteria szałowa,kolczyki są mega,mam trochę podobny pierścionek:)Podoba mi się też kamizelka.Pozdrowienia wakacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę zdobyczy z SH. :)

    Pozdrawiam,
    dominique-f.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne to pierwsze zdjęcie, wyszłaś zjawiskowo :) Z czerwoną szminką i kwiatem we włosach Ci jak najbardziej do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie sesja odciągała od kompa i nie chciało mi się długo logować ale miałam już dawno napisać tylko ciągle zapominałam, że strasznie mi się podobało jak wyglądałaś na balu absolutoryjnym, no cudnie, sukienka, dodatki, wszystko śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zęby, do takiej szminki zęby muszą być idealnie białe...i są.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz i bardzo pasują Ci czerwone usta. Jesteś jak prawdziwa pin-up.
    A talerze z identycznymi truskawkami też mam, tylko truskawki są po środku. Rozkoszne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. b. ładnie wyglądasz ;);)
    mimo że uważasz że nie jestes pasjonatką mody ! to i tak fajnie sie ubierasz :) !

    Buziaki ;)

    http://paticee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak komentować, to pozytywnie lub twórczo :) no więc po raz kolejny jestem na tak. Ogromny plus za kolorowe buty, które przełamują klasykę tego stroju.
    A czerwona pomadka bardzo pasuje do twojego typu urody

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz:)

Jeśli jesteś anonimowy - podpisz się!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...