czwartek, 11 października 2012

Wspomnienie lata :D

Dziś za oknem mam deszcz i szarugę, od rana niemal siedzę przy włączonym świetle - jak tu nie załapać jesiennej doliny? Moja propozycja na poradzenie sobie z tym fantem to powrót do chwil, gdy było pięknie, ciepło, słonecznie, a najlepiej jeszcze szczęśliwie. Zatem przejrzałam je sobie, uśmiechnęłam się do siebie niejednokrotnie, a na końcu BUM, wylądowały na blogu!

Zauważcie, że nie ma żadnego zestawu w spodniach! Noszę i nosiłam głównie spódniczki i sukienki - to jest to co lubię najbardziej! Czas się przestawić na jesień. Przyznaję - mam z tym kłopot. Ale robię co  mogę, nie poddajemy się, dziewczęta! Cieszmy się każdą chwilą! 

Ah, a żeby wam też poprawić humor w tą jesienną szarugę, chciałabym zaproponować konkurs. Więcej info już pojawi się do końca tygodnia. Zapraszam już teraz, bo naprawdę będzie warto!

Który zestaw podoba wam się najbardziej? :)



 Pozdrawiam wszystkich serdecznie! 

10 komentarzy:

  1. Sukienka na trzecim zdjęciu jest prześliczna, a Ty na każdym wyglądasz cudownie, taka roześmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomarańczowa spódnica najlepsza!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. głosuję na pomarańczową spódnicę, ale wszystkie stroje były naprawdę ciekawe :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie najlepsze. Takie wiosenne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ... aż zatęskniłam za wakacjami :). Czarna sukienka z jaskółkami jest cudowna<3:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od tych wspomniej od razu robi się lepiej na duszy....

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy wpis! postaram się wchodzić tutaj częściej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz:)

Jeśli jesteś anonimowy - podpisz się!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...