środa, 19 września 2012

Zapraszam na NOWEGO BLOGA + zdjęcia z czerwca :)

Witam serdecznie, czuję satysfakcję i radość, bo zrobiłam dziś coś, o czym myślałam już od dawna. Ten blog zawsze mnie motywował: do przykładania większej uwagi do tego co noszę, do bawienia się kolorami, do ciekawszego pisania, robienia lepszych zdjęć itd. Na jakim by nie był etapie mój styl, to trzeba wiedzieć, że jest właśnie na nim dzięki blogowi - w przeciwnym wypadku nadal tkwiłabym w niewiedzy i braku własnego stylu.

Właśnie po to założyłam kolejnego bloga. Bo ja mam słomiany zapał albo zapominam o niektórych postanowieniach, a dzięki niemu będę miała większą kontrolę nad tym co robię. Chcę pisać o wielu rzeczach, które mogą się przydać innym ludziom (dlatego zapraszam was do czytania), jednak przede wszystkim przydadzą się one mnie. Zaczęłam od banałów i podstaw - przede mną jeszcze niesamowicie długa droga,... ale mam na to całe życie! 

Zapraszam każdego do czytania, czerpania garściami, może nawet do dzielenia się swoimi opiniami czy doświadczeniami, do wskazywania błędów w moim myśleniu czy postępowaniu. 

Absolutnie nie zapraszam osób, które mają zamiar wyśmiewać, krytykować niekonstruktywnie i się wymądrzać. To jest moja droga, ja ją muszę przejść i nie potrzebuję naprawdę wszystkowiedzących ludzi, którzy mi odbiorą motywację do działania jakimś chamskim tekstem. 

"Ten blog jest moim nowym projektem. Będę pisać o wszystkim co dotyczy szeroko pojętego rozwoju osobistego, organizacji czasu i życia, wprowadzenia harmonii do otaczającego nas świata oraz o dążeniu do satysfakcji i zadowolenia"

Zapraszam, wystarczy kliknąć w poniższy obrazek:

________________________________________________

Jesień coraz bliżej, nie lubię jesieni! Znalazłam parę zdjęć z czerwca, kiedy całe lato było jeszcze przed nami, kiedy cieszyłam się każdym promieniem Słońca i z nadzieją patrzyłam w przyszłość. Nie że teraz nie patrzę - ale w międzyczasie nastąpił zimny prysznic i teraz moja nadzieja dotyczy innych spraw. Ale wciąż jest. I uśmiech też:)


 A już w ten weekend zaczyna się znów szkoła, jak się cieszę! :D

6 komentarzy:

Dziękuję serdecznie za komentarz:)

Jeśli jesteś anonimowy - podpisz się!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...