wtorek, 25 września 2012

Dwa gołąbki

Ostatnio pałam miłością do wszelkich bluzeczek z jakimś czymś: uroczymy falbankami, kwiatuszkami, koronkami, aplikacjami itd. Zwykłe basicowe bluzki trzymam tylko z rozsądku - wiem, że mogą się nieraz jeszcze przydać. 

Przez mój dom, a właściwie szafy przeszedł tajfun. Wszędzie mam wory pełne ciuchów - te idą na wydanie, te na sprzedanie, te na pawlacz itd. Ktoś by powiedział, że sprzątanie szaf to mało ambitne zajęcie, ale powiem wam, że porządek (obojętnie gdzie) jest dla mnie bardzo ważny i wprowadza spokój do mojej duszy. Czuję się bardzo dumna i zadowolona, gdy patrzę na pustawe półki ;) Przejrzałam wszystkie ciuchy moje i mamy, surowym okiem oceniłam i pozbyłam się wielu. 

Jak się domyślacie, wśród ogromu ubrań łatwo się pogubić. Kiedyś, dawno temu kupiłam sobie bluzkę, nie zdążyłam jej nawet założyć, a przepadła. Zapomniałam o niej na śmierć. Ależ się zdziwiłam, jak przeglądając parę dni temu najgłębsze zakamarki mamy szafy - znalazłam ją! W ramach przeprosin założyłam ją przy pierwszej nadarzającej się okazji, czyli dzisiaj.

Dzisiejszy strój należał do typowych, prostych zestawów. Wychodziłam tylko na pocztę i szybkie spotkanko. Gdy tylko nie idę do pracy, noszę duże kolczyki. Okrutnie znudziły mi się zwykłe wkrętki: kuleczki, kwiatki, gwiazdki, perełki - cokolwiek. Mam dość. 

Jutrzejszy dzień zapowiada się wyśmienicie. Od rana kluczowe dla mojej przyszłości spotkanie, a wieczorem spotkanie u Alicji - doczekać się nie mogę!


ZAPRASZAM NA:
* mojego fejsbuka: KLIK
* mojego bloga o samorozwoju: KLIK
* wyprzedaż szafy: KLIK

Bluzeczka - sh
Spódniczka - Dunnes, sh
Sweterek - Atmosphere, sh
Bransolety, kolczyki - H&M
Butki - No name ("balerinki" na koturnie)
Zapomniałam uwiecznić na zdjęciu torebkę! Miałam TĄ SAMĄ CO TU

13 komentarzy:

  1. świetna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale słodziutką masz koszulkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz:) ja też bardzo lubie porządek, kiedy robiłam generalne przed jesienią to jak gdyby kamień spadł mi z serca i ile wolnego miejsca na nowe ciuchy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne :)

    piękne marynarki idealne do jesiennych stylizacji, naprawde warto zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka fajna koszulka. Dobrze,że się odnalazła. sama tez mam takie ubranie, które poupychane, znikają w zakątkach szafy...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Ciebie i Twojego bloga ;P .

    OdpowiedzUsuń
  7. super;)
    kolczyki świetne;)

    obserwuję i proszę o rewanż;)
    http://whatilovethemostinside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy wpis! postaram się wchodzić tutaj częściej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz:)

Jeśli jesteś anonimowy - podpisz się!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...