sobota, 15 stycznia 2011

Probably the most beautiful skirt in... my closet

Ostatnio udało mi się kupić sporo fajnych rzeczy w sh. Dwa świetne swetry, dwie bluzy (ostatnio znów zaczynam je lubić) no i tą spódniczkę. Jest tak piękna, że nie mogę się napatrzeć! Mam nadzieję, że wam też się spodoba. Zestawiłam ją z czarnymi rzeczami, żeby była ładnie wyeksponowana, choć można pomyśleć nad innymi połączeniami, tak na przyszłość. Chodziło za mną parę tematów do poruszenia na blogu, jednak tak się składa, że jak usiadłam do kompa to wena sobie poszła. Nadrobię kiedy indziej! Tymczasem czekam aż przyjdą mi nowe akumulatory do aparatu, bo te co miałam w domu są beznadziejne i się do niczego nie nadają :/

Chyba trochę za małe zdjęcia mi wyszły, ale już mi się nie chce na nowo kadrować. Chcę się w końcu położyć o normalnej godzinie, bo ostatnio wychodzi mi koło 2-3 w nocy!! Miłej niedzieli życzę!! :)

 
 
 
 
 
 
 
Spódniczka - Dunnes Stores, sh (nowiutka, a tylko 7zł!)
Top - H&M
Sweterek - sh
Płaszcz - Nuuk, sh
Szal - staaary, nie wiem
Pierścionek jajo - New Yorker
Pieszczoszka - Six
Kolczyki - Cropp
Torebka - sh (TU ZBLIŻENIE)

20 komentarzy:

  1. Faktycznie, trudno oderwać wzrok... od Ciebie! Masz piękne włosy. Piękne włosy, piękna Ty! Spódniczka zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica jest rzeczywiście strzałem w dziesiątkę. Gratuluję genialnego zakupu. Pięknie ją zestawiłaś z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no na prawdę śliczna ta spódnica:) ja nie mam ostatnio szczęścia do sh:P

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze ,faktycznie jest sliczna :)
    piękne zdjęcia Ci powychodziły,podobają mi się te ujęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładne zdjęcia!! mi nie ma kto takich robić niestety, co do swetra polecam ci L.O.G.G by H&M zawsze tam mają coś fajnego:) Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba Twój kolor włosów :)

    zapraszam do siebie, nowe notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna zestawiłaś spódniczkę z resztą. Ja od tygodnia chodzę spać 1-3 i nie mogę się przestawić :/

    OdpowiedzUsuń
  8. w którym lumpie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna ta spódnica :) , tez mam ostatnio problem z akumulatorkami do aparatu i z późnym chodzeniem spać wiec przynajmniej nie jestes jedyna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł na zdjecia, przy tych czerwonych barierkach ;) piękny look :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny blog! ciesze sie ze tu trafiłam :D
    oczywiście dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie www.hikatrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście fajny zestaw, bardzo Ci do twarzy. Spódniczka śliczna, dobrze współgra z szalikiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. U Ciebie to same fajne spódnice :) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódnica jest piękna, faktycznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. ale mnie tu dawno nie było!
    a wyglądasz prześlicznie,a tej spódnicy tak Ci zazdroszczę! jest cudowna, ostatnio choruję na wszystko co ma chociaż minimalny związek ze wzorem boa:) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę zakupów, ja już dawno nie byłam w lumpku :|
    spódnica super!

    OdpowiedzUsuń
  17. wreszcie podobasz mi się od stóp do głów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna biżuteria,spódnica super !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz:)

Jeśli jesteś anonimowy - podpisz się!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...