niedziela, 13 maja 2012

Dziś jest wszystko przez Gosię!

A bo po pierwsze, gdy wczoraj w szkole zobaczyłam co ma na sobie, zainspirowałam się jak nie wiem co i postanowiłam, że muszę sobie skombinować coś podobnego. Mowa oczywiście o kwiatowej aplikacji na Gosi sweterku. Sądziłam, że pomyślę nad tym w bliżej nie określonej przyszłości, ale stało się inaczej. Haha jakimże trzeba być dziwolągiem, żeby będąc spóźnionym do szkoły o 2 godziny bawić się w dopinanie kwiatów do sweterka, zamiast zapieprzać na złamanie karku? :D I jak się podoba wam mój spontaniczny efekt? Gosiowy lepszy, ale jeszcze mój dopracuję z czasem!

A po drugie, przez Gosię (tudzież Anetę, bo ich karygodnie nie było dzisiaj w szkole) nie mam porządnych zdjęć tylko samowyzwalaczowe z mieszkania. Sorry, ale musiałam wam pokazać moje dzisiejsze kwiatki!

Cieszę się spokojnym niedzielnym wieczorem przed ciężkim tygodniem. Mam bardzo dużo rzeczy do ogarnięcia i zrobienia jeszcze dziś, ale sprawią mi one przyjemność. Życzę wam wszystkim super udanej końcówki weekendu i nie zbyt strasznego poniedziałku. Do usłyszenia! :*

Gosiowy pierwowzór

Sweterek - Atmosphere, sh
Topik czarny - H&M
Kwiaty - H&M, New Yorker, ul. Półwiejska



Nie wygląda to na razie tak jak bym chciała, ale na razie ogarniam i będzie lepiej. Jednak  już od razu zapraszam was na osobną stronę na moim blogu, na której oferuję rzeczy i buty na SPRZEDAŻ. Na razie te same co już wcześniej były, ale niebawem dodam więcej!! Zapraszam gorąco! Kliknijcie w poniższy obrazek:

8 komentarzy:

  1. Twój środkowy kwiat idealnie by mi pasował do mojej apaszki :) Twoje zestawienie kolorystyczne kwiatów bardziej mi się podoba niż Gosi. Bez obrazy Gosia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja myslałam,że to o mnie chodzi,że coś narozrabiałam..
    Gosia
    p.s
    te aplikacje są zaraźliwe,nie wiem która ładniejsza,ale pomysł genialny !!

    OdpowiedzUsuń
  3. O to super pomysł jest :) Ja co lubię dużo i dużego chętnie bym zmałpował ale nie mam na podorędziu takich cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie zajebiste! Ale to super na Tobie wygląda! Twoja wersja podoba mi się tysiąc razy bardziej!!! Mogę zgapić, mogę, mogę? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko fajnie jak zawsze, ale nie pasuje mi kolczyk w nosku - jest okropny. Sorki, za słowa krytyki ale jak można pochwalić to prawdopodobnie można napisać co się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jaki fajny patent z tymi kwiatkami! ;-) Podoba mi się Gosiowy pierwowzór, ale Ty, moim zdaniem, swoim połączeniem pobiłaś pomysłodawczynię. Mi także bardziej podoba się Twoje zestawienie kolorystyczne. Piękne są te kwiatki! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. No i od razu sweterek inaczej wyglada. Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. napisz coś nowego, codziennie na to czekam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz:)

Jeśli jesteś anonimowy - podpisz się!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...