środa, 29 grudnia 2010

Spotkanie z Han i Alice - vol 5.

Na dziś byłam umówiona z dziewczynami na kolejną część naszego spotkania, tym razem u mnie. Niestety Alicji zmarła babcia, więc z oczywistych przyczyn spotkanie zostało odwołane. Przypomniałam sobie jednak, że nie pokazywałam wam jeszcze zdjęć z poprzedniego spotkania (u Han na początku grudnia), więc dziś jest dobry dzień by to zrobić. Niestety strój to żadna rewelacja, ot zwyczajne ciuchy, które noszę na co dzień. Jedynie makijaż jest wart kilku słów więcej. Mam bzika na punkcie make-upu, uwielbiam się bawić kolorami i próbować nowych rzeczy. Nieraz miałam wielką ochotę pokazać wam co wyczarowałam, ale komórką nie było szans dobrze tego uchwycić. Ale ponieważ mam teraz nowy aparat, mam w planie miłe zmiany na blogu w 2011 roku :) 
Tyle tytułem wstępu, niebawem postaram się pokazać coś ciekawszego, a tymczasem... Zapraszam na wspomnienie genialnego poranka u Han :)





 
Długi sweter - sh
Błyszczący sweterek - sh, H&M
Czarny top - H&M
Naszyjnik - sh (nowy)
Dżinsy - sh, Warehouse (widoczne całe na TEJ ZAJEBISTEJ SESJI)
Pieszczoszka - SIX

10 komentarzy:

  1. Zawsze się tak usmiechasz ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny makijaż- ja właściwie cały czas maluję się tak samo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twój promienny uśmiech - zazdroszczę makijażowych umiejętności ja sobie w tej kwestii nie radzę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój uśmiech jest śliczny!!!
    nie ma to jak imprezki z dziewczynami :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz widać go o wiele lepiej!
    Nie takie, bez kulki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poza tym bardzo ładnie wyglądasz! :) świetny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog!!
    Szczesliwego Nowego roku !

    Jesli interesujesz sie moda to zapraszam do obserwowania mojego bloga:
    http://my-name-is-audrey.blogspot.com/

    Obecnie mozna na nim ogladac wiosenna kolekcje H&M !
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz:)

Jeśli jesteś anonimowy - podpisz się!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...