poniedziałek, 10 maja 2010

Always believing

Mam wrażenie, że wychodzę na prostą. Ostatnio było mi dość ciężko z różnych powodów, ale zaczynam widzieć wszystko znów w jasnych barwach :) Nie znoszę, gdy się nic nie dzieje, gdy czuję pustkę emocjonalną, wszystko stoi w miejscu. Na szczęście wydaje mi się, że idzie metaforyczna wiosna (po zimie zawsze przychodzi wiosna - po smutkach przychodzi radość). Tyle z mojego uzewnętrzniania :) Nie chcę was zanudzać. 

Jak niektórzy już może wiedzą, jestem straszną fanką piercingu (choć z umiarem). Tęsknię za moim kolczykiem w brwi i choć już sobie takiego nie zrobię to myślę o innym. Chodzi za mną strasznie kolczyk w nosie, ale nie taki jaki nosi miliony kobiet (błyszcząca kropeczka), tylko kółeczko. O takie np. :) Problem w tym, że jestem wiecznie zakatarzona i obawiam się, że obie te rzeczy wykluczają się wzajemnie. Myślałam też o tzw. lowbrets czyli kuleczce poniżej ust, ale w życiu nie na środku, tylko z lewej lub z prawej strony. Mam jeszcze kilka pomysłów na kolczyki w uszach, jednak na drodze do tego wszystkiego stoi niestety kasa. Jedno przebicie to wydatek rzędu 100 zł. Sama sobie nie zrobię, zarówno z braku odwagi, jak i umiejętności! Nawiasem mówiąc bardzo bym chciała nauczyć się piercingu i nawet świadczyć tego typu usługi ludziom:)

Skąd pomysł na powyższy monolog? Pomyślałam, że tak naprawdę ciężko się poznać przez internet, niemal cały czas gadam o ciuchach, a jest tyle rzeczy, które mnie kręcą! Zaczęłam od dość próżnego tematu, jakim jest piercing, ale na pewno kiedyś pojawi się coś innego. Tyle o tym. Teraz strój:

* Kolejna lekka kurteczka (po czarnej z zeszłych postów). Jestem z niej zadowolona tak jak z tamtej, ma świetny krój, uniwersalny, szary kolor i w ogóle jest fajna :P Firma - H&M
* Buty - dość wysokie (10cm), ale przynajmniej mnie nie obcierają! Jak wiem, że nie będę musiała dużo chodzić danego dnia to mogę się w nich przemęczyć. Z resztą zawsze w torebce mam balerinki na zmianę :P ATMOSPHERE
* Spódniczkę, top w panterkę, legginsy, torebkę, naszyjnik już znacie. 
* Kolczyki - błyskawice, jedne z moich ulubionych - jak większość na tym blogu bo nie-ulubionych za często nie noszę :) HOUSE
* A, i na koniec! Mój nowiutki, kobaltowy lakier do paznokci, którym jestem po prostu zachwycona! Podobał mi się w buteleczce, ale na paznokciach wygląda jeszcze lepiej! I do tego jaki trwały, kosztował tylko 3 zł, a jest lepszy od niejednego drogiego, serio.

I to wszystko dziękuję za uwagę, paa :)

 
 
 
 

11 komentarzy:

  1. fajny kolor torebki i pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki za komentarz!
    Ja tez uwielbiam piercing i tatoo :) Moze sobie zrobie jakis maly na lato :D

    Fajne buty!

    OdpowiedzUsuń
  3. fAJNA SPÓDNICA I ŚLICZNE BUTY:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardo mi się podoba ten zestaw. Zmieniłabym tylko torebkę (choć ta jest super) na zbliżoną bardziej kolorem do paznokci, lub na tą małą z ćwiekami czarną. Buty super, dodatki też, nawet to, że top ma kolory brązu nie gryzie się tak z tą szarością :)
    Kacha

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, mi się szalenie podoba kolczyk na...języku. Gdybym była z 15 lat młodsza, to na pewno bym sobie coś takiego zafundowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam studio Moko w Poznaniu. Michał przebijał mi nos i ucho w chrząstce. Rewelacyjny!!!
    Co do nosa... jestem alergiczką, więc katar mam praktycznie cały rok. Jest to drobną przeszkodą na początku, kiedy nos się goi. Potem się przyzwyczajasz. Ja mam mój kolczyk już 5 lat i czasem dopiero kiedy spojrzę w lustro przypomina mi się, że on tam jest:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, zapomniałam się podpisać:)
    To pisała Marta, poprzednie też.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się bluzka, kurtka i spódnica, ani kolor ani fason. Po prostu nie przemawiają do mnie. Fajne buty i torba.

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham ten kolor lakieru! i fajnie wygląda z tym samym odcieniem torebki ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko, zakochałam się w Twoich włosach!!!!! Jak zrobiłaś taki super różowy??

    OdpowiedzUsuń
  11. jeden z gorszych blogow szafiarskich, ktore widzialam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz:)

Jeśli jesteś anonimowy - podpisz się!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...