sobota, 26 grudnia 2009

Stars again :)

Słodkiego leniuchowania ciąg dalszy. Wyspałam się za wszystkie czasy, a potem poszłam z tatą na obiad do babci. Wykorzystałam tą okazję, aby założyć dwa z moich prezentów gwiazdkowych:)

Jeśli chodzi o naszyjnik, to mam wątpliwości jak go nosić, mogę go podciągnąć wyżej lub niżej, Myślę, że wybrałam nie najgorzej. Rajstopy w gwiazdki spodobały mi się od razu, gdy je zobaczyłam, teraz jednak wiem, że będą moimi ulubionymi, czuję się w nich świetnie!

Na uwagę zasługuje także marynara, która jest tak świetnie skrojona, że nie mogę się jej nachwalić! Moja mama ma niezliczoną ilość żakietów w szafie, do tego dochodzą moje dwa i spośród nich wszystkich ta prezentowana na zdjęciu jest moją ulubioną. Spódniczka moim zdaniem mogłaby być trochę mniej szeroka, ale mimo to lubię ją. Celowo założyłam ją do tego zestawu, aby nie było tak zupełnie czarno:)

ENGLISH
Today was a lazy day. I got up about 1 pm and then visited my grandmother. It was nice chance to wear two of my presents - amazing necklace and star printed tights. I love them! Black blazer is one of my favourite.  It has perfect shape and is comfortable. I like that skirt too. It has nice shape and colour.

Another lipstick. What do you think?

My brand new nacklace: 
Star printed tights:
That's a terrible picture. My Dad definitely can't take photos:) I added it to show you my whole outfit.

Blazer - Warehouse
Skirt - Hoock
T-shirt - Atmosphere
Heels - New Yorker
Tights - Calzedonia
Necklace - House
Bracelet - from Zakopane

24 komentarze:

  1. W poprzednim poście i również w tym wyglądasz bardzo ciepło,miło i tak optymistycznie :))
    rajstopy w gwiazdki...czegoś takiego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor szminki zachwycający ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. mi tez podoba się szminka :D I bardzo ładne klasyczne czółenka, idealne mają noski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobilm ostatnio podobny naszyjnik ;)
    Urocze rajstopki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik jest świetny! Bardzo ładnie prezentuje się w tym zestawieniu. Kto by pomyślał, że House takie cudeńka robi.
    Szminka ma piękny kolor, bardzo Ci pasuje.
    Rajstopy idealne na Gwizdkę. ;).
    Btw Dziękuję za odwiedziny na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  6. pasuje ci ta szminka :) zestaw w ciut rockowym charakterze, ale i w zasadzie grzeczny :) a rajstopy to chyba ci ukradnę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny zestaw, szkoda tylko, ze zdj kiepskie ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rajstopy na święta :) Szminka moim zdaniem bardzo Ci pasuje, ale to mówi człowiek, który nigdy nie umiał sobie kupić szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rajstopy - cudne, szminka - cóż :/

    OdpowiedzUsuń
  11. naszyjnik sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rajstopy! No i naszyjnik daje rade !:)

    OdpowiedzUsuń
  13. buty - zawsze takie chcialam :)
    rajstopy poprostu urocze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem za noszeniem naszyjnika wyżej jednak ; ))

    OdpowiedzUsuń
  15. The lipstick looks great on you! I love the necklace!


    clothedmuch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wreszcie normalnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. you have a lovely blog darling !
    id love to follow it .
    hope you'll follow my blog too :D

    you're so pretty. and i totally adore that bubble gum pink lipstick on u !
    enjoy ur new stockings :D i bet u'll love them even more when u wear them..

    lovely blog post :D
    thanks for the lovely comments for the blogger interview post.. hope you liked it ..
    Hugs et Kisses.. Michelle @
    glistersANDblisters . blogspot . com

    OdpowiedzUsuń
  18. naszyjnik jest naprawdę piękny, myślę że można samemu taki z powodzeniem zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. the starry tights are so cute!i love it! :)

    xoxo

    natalieoffduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ten naszyjnik dałabym trochę wyżej:) śliczne rajstopki!!

    OdpowiedzUsuń
  21. lovely outfit dear!!!
    kisses, M&E.

    http://sisterslovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz:)

Jeśli jesteś anonimowy - podpisz się!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...