poniedziałek, 22 marca 2010

Spring in the air!!!

Z wiosną kojarzy mi się między innymi kolor żółty, dlatego jakoś niedawno przypomniała mi się ta żółta spódniczka. Jestem taka szczęśliwa, że zbliżają się ciepłe dni, pełnia wiosny, lata!! Każdy dzień wydaje mi się piękniejszy, gdy budzą mnie promienie Słońca! Wiem, że teraz będzie tylko lepiej!!

I associate spring with yellow, thats why I'm wearing yellow skirt today. I'm so happy, that warm days are coming! Everything goes better when the Sun shines! Clothes are not so warm now.

Strój w końcu lżejszy, wiosenny! Kozaki zamienione na lekkie butki, kurtka zimowa zamieniona na skórzaną. Żegnaj zimo!! Radość :D
 * Lekka, żółta spódniczka (SKIRT) - Monsoon. 
 * Bokserka w panterkę (LEOPARD PRINTED TOP)- najlepszy wzór na świecie :) - Fishbone
 * Beżowy top pod spodem (TOP) - H&M
 * Czarny kardigan (CARDIGAN) - Sasha
 * Pasek z ćwiekami (BELT) - Orsay
 * Żółte obcasy (YELLOW HEELS) - Theme Footwear - na zdjęciach nie widać, mają obcas w wysokości 7-8 cm. Są to jedne z wygodniejszych butów na obcasie jakie mam:)
 * koraliki na rękę - brązowe - z szafy mamy, złoto-żółte - H&M
 * torebka (BAG) - pokazywałam wam już niedawno, że sobie kupiłam, zdjęcie tu :)
 * kolczyki (EARRINGS) - zwykłe kółka, H&M

25 komentarzy:

  1. Cudowna spódnica. Jakbyś kiedykolwiek chciała się jej pozbyć, to daj znać;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka cudowna spódniczka <3333

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, chyba zestaw, który najbardziej mi się u Ciebie podoba :)
    spódnica robi naprawdę dobre wrażenie, jest wiosenna i piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam żółty kolor !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest chyba najlepszy zestaw u Ciebie, wreszcie coś się dzieje, może nie zachwyca mnie tak jak outfity innych, ale jest 'jakiś'

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa zakochałam się w Twoich butach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ano jestem z Pn, z tego co widze w tle Twych zdjeć TY też, eh ten kościół w kształcie "czapki pirata" mama mi tak zawsze mówiła jak byłam mała i przejeżdżaliśmy tamtędy wyjeżdżając z miasta, haha :D.

    buciki bardzo fajne :). i choć osobiście nie szaleje za panterką wyjątki można robić, tak jak moja koszula czy Twoja bluzeczka, któa fajnie współgra z resztą ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczny wiosenny zestawik, pasuje ci zolty no i z tym usmiechem wygladasz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boska jest ta spódnica i buty :D No love, za kolor i fason :)
    I generalnie swietnie wyglądasz w tym zestwie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska spódnica, nastraja optymistycznie. Buty świetnie tutaj wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czółenka i spódniaca super, ja wogóle mam słabość do żółtego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się to zestawienie kolorów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. urocza spódnica!!!
    werka/eliwer

    OdpowiedzUsuń
  15. daaleko od Ciebie, choć w Twych okolicach bywam zatrważająco często ;p. Grunwald mym domem, chociaż całkowicie się z nim nie utożsamiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczka znakomita. Świetne połączenie czerni i żółci! będę śledzić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie fajne optymistyczne zdjęcia:) i spódniczka piekna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna spódnica, zdjecia są swietne-prawdziwie wiosenne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny odcień żółtego-taki zgaszony...Cała kiecka super! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz prześlicznie, bardzo mi się podoba połączenie kolorów i wzoru tej bluzki. No ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  21. spódnica i buty to moi faworyci w tym zestawie, bo uwielbiam żywe kolory:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  22. też Grunwald? to my prawie sąsiadki! oh, może rzeczywiście kiedyś na siebie wpadniemy :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ mi się podoba Twoje zestawienie, piękna spódnica, która świetnie wygląda w połączeniu z bluzką oraz super buty, mają cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ażurek + panterka? muszę to przemyśleć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz:)

Jeśli jesteś anonimowy - podpisz się!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...