sobota, 27 marca 2010

Rainbow zebra

Hej, hej wszyscy!!:) Serdecznie Wam dziękuję za tak miłe komentarze do poprzedniego posta. Tyle zachwytów nigdy wcześniej nie dostałam, więc tym bardziej było mi miło! Hmm, chciałabym utrzymać poziom, ale nie wiem czy dam radę, kochani, siebie nie przeskoczę :P No, żarty żartami, ale przejdźmy do rzeczy!

Uwielbiam połączenie nasyconych, jaskrawych kolorów z czernią, ewentualnie bielą latem - zyskują dzięki temu nowy wymiar. Miałam pomysł na zupełnie inny zestaw na dzisiejszy spacer, adekwatny do WCZORAJSZEJ LETNIEJ pogody, ale aura mnie zawiodła! Wszyło, co wyszło:
  • bluzka z zebrą - urzekła mnie od pierwszego wejrzenia swoją kolorystyką, wzorem, a przede wszystkim ciekawym TYŁEM - (T - SHIRT) - Atmosphere
  • różowy top - mam kilka takich samych w różnych kolorach, są takie uniwersalne, nadają się na spód pod coś, jako podkoszulka, czy jako samodzielna bluzeczka latem - (PINK TOP) - H&M
  • spodnie - jedyne spodnie, jakie na mnie dobrze leżą, kocham je ponad miarę, ale czas się już z nimi żegnać:( (TROUSERS) - New Yorker
  • kardigan (CARDIGAN) - Atmosphere
  • skórzana kurtka - obok płaszczyka w kratkę moje ulubione nakrycie wierzchnie na wiosnę! - (JACKET) - C&A
  • buty - te same co w poprzednim poście, mam jeszcze inne, które by do tego stroju pasowały, ale te jako jedyne nadawały się na spacer (wygoda). No i chodziło mi o mix kolorów, więc czarne balerinki odpadły w przedbiegach!
  • chusta w czaszki - praktycznie przez cały okres od wiosny do jesieni się z nią nie rozstaję!! - (SKULL SCARF) - New Yorker
  • Dodatki - torebka znana, bransoletka H&M, naszyjnik? zwykły srebrny łańcuszek i kilka różnych przywieszek kolekcjonowanych przez pół życia, a efekt bardzo fajny moim zdaniem:)
A jak już jest tak pięknie i kolorowo, to postanowiłam zaszaleć również z makijażem. Wahałam się czy ten kolor na powiekach mi będzie pasować (choć bardzo mi się podoba u innych), ale jednak się zdecydowałam. Na paznokciach efekt zabawy, jakaś pseudo panterka, czy coś:)

ENGLISH
Hello, in my today's outfit I mixed fresh, bright colours with black. I like it. My favourite part of that outfit is white t - shirt with zebra, which has very nice shape in the back. I had fun doing my make- up today. I'm not sure if I look good in that blue colour on my eyes, but I like it. I painted something like leopard print on my nails. What do you think? :)

 

18 komentarzy:

  1. ja chce tego nike z wisiorka ! BOSKI BOSKI BOSKI <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam własnie na buty we wzór kolorowej zebry... Mega pozytywnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. te koturny już sobie zamówiłam <3 ;d i jestem tak zadowolona z siebie, mam nadzieję, że dojdą do piątku. Bluzka z zebrą jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie na te! Www.la-style.pl Warto założyc konto i zapisac się na newsettler zanim dokonasz zakupu bo stosunkowo czesto wysyłaja kody promocyjne (mi udalo sie zakupic z 30% rabatem). No i czekac na wyprzedaż (ten model jest nowy ale starsze sa już o 50zł taniej...).

    OdpowiedzUsuń
  5. Your tee is fun and your nails are too. ;))

    xoxo
    B* a la Moda

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory są świetne, ale jeśli już używasz ich podczas pisania, to osobiście wolałabym żeby było ich mniej. A najlepiej żeby przeważał czarny.
    Bardzo podoba mi się ta zebra. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi sie podoba top panterkowy, ladnie rozswietla calosc, no i bardzo dobrze ci w tym makijazu, wiec bez obaw mozesz sie tak malowac, no i rewelacyjnie pomalowalas paznokcie. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się ta chustka, nie lubię czaszek..ale ona jakoś wpadła mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta wersja Ciebie tez mi się bardzo podoba :) tak trochę rockowo wyszło przez ta apaszke i skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czytając notke pomysłałam, że będzie naprwadę ekstra, troszkę się jednak zawiodłam, koszulka mi się podoba choć mogłaby być ciutke dłuższa, ten łańcuszek fajnie wykombinowany, torebka fajna, ale nie podoba mi się to, że kurtka jest taka duża, jeansy takie jakieś sprane, albo tak to wygląda i ogolnie troszke za duzo sie dzieje
    pozdr. Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko razem ok, ale wrażenia specjalnie nie robi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne masz pazurki!:) i chusta bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. hey love accessories look adorable dear :)
    have a great weekend <3
    love
    xx
    yudia aiiu
    http://blackecstasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny ten bucik w naszyjniku

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze szukam takiej chusty ot tak dawna!
    nie sądziłam że mają takie w ny:) jutro po nią polecę:D

    OdpowiedzUsuń
  16. chustka! kocham takie chustki
    jak od MCqueen'a

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz:)

Jeśli jesteś anonimowy - podpisz się!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...