piątek, 10 października 2014

Darłowo wakacje wspaniałe część 1.

Tyruryru, w super humorze po super spotkaniu z Ewunią - piszę oto na blogu. Wakacje miałam, udane, choć nie bez przygód. Ale najważniejsze, że były i że z ukochaną osobą. Na początku września miało to miejsce, kiedy to pogoda była wspaniała. Oto zdjęcia z jednego z kilku pięknych dni. Morze kocham, Pawła kocham - nic więcej mi nie trzeba!

Aha, na prośbę jednej z was piszę co u mnie słychać. Taka aktualizacja. Jestem managerem w McDonaldzie w Kórniku. Szczerze uwielbiam ludzi, z którymi pracuję, niemniej szukam innej pracy, która będzie mi bardziej odpowiadać - pod wieloma względami. Więcej na ten temat na moim rozwojowym blogu KLIK. Od roku mieszkam z moim chłopakiem i uważam, że wyprowadzka z domu była najlepszą decyzją życia. To jak bardzo się rozwinęłam i dojrzałam w tym czasie jest nieporównywalne do jakiegokolwiek innego okresu w moim życiu. A najwspanialszym bonusem jest niewiarygodne poprawienie relacji z rodzicami. Są naprawdę świetne i nigdy dotąd TAK BARDZO nie czułam, że ich kocham i nigdy ich tak nie rozumiałam i nie ceniłam czasu z nimi spędzonego. Świetna sprawa! Etap życia, na jakim jestem, uważam za najlepszy z dotychczasowych i staram się to doceniać. 

A teraz retrospeckcja wakacji, cz. 1








Sukienka - Primark
Sandały - Primark
Reszta - sh
W sumie nie "Reszta - sh" bo kolczyki piękne dostałam od mamy chłopaka i strasznie mi się podobają. I nie są z sh tylko z Darłowskiego butku. To naprawdę bardzo miło dostać taki prezent :)

6 komentarzy:

  1. Ja juz mieszkam 3 lata z chłopakiem i nie wyobrażam sobie powrotu do rodziców, choć bardzo ich kocham i uwielbiam ich weekendowo odwiedzać, to uważam że lepiej nam tylko we 2 :)
    Wakacje nad morzem musiały się udac !
    Sukienka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super i piękne miejsce. Darłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście jest to bardzo ważny okres i chyba każdemu z nas również zależy na tym aby spędzić go jak najlepiej. Polecam zdecydowanie udanie się po przyczepę kempingową do https://autocampingi.pl/ i ruszenie przed siebię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz:)

Jeśli jesteś anonimowy - podpisz się!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...